ASAMBLEA POPULAR / HERRI BATZARRA: temas candidatura y programa

(abajo en castellano)

Kandidatura herrikoi bat osatzen ari gara herrian eta poliki poliki bidean aurrera goaz. Irailean asanblada ireki zabal batekin hasi genuen Trapagaran2015-2019 prozesua, udazkenean barne gogoetetan mamitu, urtarrilean herriko elkarteekin konpartitu eta hortik hurrengo 4 urteetarako proposamena aurkeztera goaz.  Trapagaran aldatzeko, azpitik indartzeko eta gure etorkizuna herritik auzotarrengan oinarrituz pizteko. Bidean aurrera, asanblada irekia deitu du BILDUk ostegunerako. (1) Hurrengo 4 urteetarako proposamen programa aurkezteko eta (2) kandidaturako zerrendaburua aukeratzeko asanblada irekia. Interesatuta baduzu, parte hartu nahi baduzu.., etorri eta arazo gabe parte hartu! Trapagaran berria posible da! Guztiok egiten dugu!

HERRI ASANBLADA IREKIA

GAIAK: Programaren aurkezpena + zerrendaburu aukeraketa

Martxoak 12, osteguna. 19:00etan Olaso Jauregian

IMG-20150310-WA0001

Avanzamos en la construcción de una candidatura popular la mas amplia y fuerte posible para cambiar Trapagaran.  Para ello BILDU convoca para el jueves una asamblea popular con el objeto de (1) exponer los ejes principales de lo que será su propuesta-programa para los próximos 4 años así como (2)  la elección del / la cabeza de lista de la candidatura.

Un proceso popular que comenzó en septiembre en una multitudinaria asamblea con la presentación del proyecto Trapagaran 2015-2019, continuó con los debates abiertos de otoño y una ronda de contactos con las asociaciones del pueblo en la que se recogieron las aportaciones de cada uno/a con objeto de elaborar el programa. Continuamos en el camino, sumando y construyendo, porque  construir un cambio social y popular en Trapagaran es posible si participamos todos /as. ¡Acude!

ASAMBLEA ABIERTA de PUEBLO

Jueves 12 de marzo, 19:00h PALACIO OLASO

Temas: Presentación del programa y elección del o de la cabeza de lista.

Leave a Reply

Your email address will not be published.